• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

AERIN VANILLE TANGIER, a first impression and a lasting recollection

23 januari 2018 By Sofie

Hello ladies,

Met de feestdagen vind ik dat een goede parfum een zeer belangrijk ready-to-party item is. Het is de kers(t) op de taart.  Vorige week nam ik na een drukke schoolweek, een dagje pauze. Ik ging shoppen in Brussel om een leuk kerstcadeau te kopen. Ik stapte Galleria Inno binnen en mijn oog viel meteen op de parfums van Estée Lauder.

Ik ben een absolute fan van zoete parfums, de mevrouw achter de stand was zeer aangenaam en hulpvaardig. Ze liet me de AERIN Vanille tangier rieken, een limited edition parfum die alleen in Galleria Inno te verkrijgen is of online. Deze parfum behoort tot de nieuwe parfumlijn die de kleindochter Aerin Lauder voor Estée Lauder ontwierp. Ik was meteen verkocht van deze geur. Deze geur is iets duurder, maar ruikt zeer sterk en blijft heel de dag zitten. Daarbovenop krijg je 30% korting op een tweede flesje en nog een heleboel goodies gratis mee. Dit is een absolute win-win situatie, ideaal voor kerstcadeaus.

Wat leuk is aan de collectie van Aerin, is dat elk parfum gebaseerd is op emotie, lifestyle en dromen. Bij de opening van het parfum zit een leuk briefje waarop vermeld staat waarvoor jouw parfum juist staat. Mijn parfum is vooral gebaseerd op emotie en uitstraling. Door het gebruik van één van de fijnste vanillesoorten ter wereld van Marokko creëert men in dit parfum een uniek, en warm aroma met bloemige ondertonen. Dit zorgt ervoor dat het parfum een onovertroffen uitstraling heeft. Het parfum staat voor fluweelzacht, mysterieus en elegante puurheid. En dit ruik je ook echt in het parfum. Verder heeft elk parfum in de collectie van Aerin een bepaalde print gekregen die een soort van beeld geeft over het parfum. Deze print is dan ook de verpakking van het parfum.

Hier zie je een bruine tint met gebroken wit. Het lijkt een beetje luipaard-achtig. Ik vind dat deze print een beeld geeft van de parfum. De kleur van vanille komt erin terug en houtkleur wat ook in mijn parfum terug te vinden is.

De prijs van het parfum voor 50 ml is 100,00 euro. Ik begrijp dat je niet zoveel geld wil uitgeven aan een parfum, maar het is écht de moeite waard. De collectie van dit parfum is uitgebreid naar zeep en een bodycrème die goedkoper zijn. Dus ik zou zeggen let’s give it a try!

 

 

 

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid