
Vacaturebericht
Het Centrum voor Informatie over de Media organiseert op vraag van de media, adverteerders, reclamebureaus en media-agentschappen de bereiksmeting van alle media in België.
Vandaag is de meting van televisie en online video een grote uitdaging. Er zijn 101 manieren om op elk moment van de dag op allerlei schermen audiovisueel materiaal te zien van zenders, nieuwssites of streamingplatformen. De meting van de klassieke tv binnen een panel wordt gecombineerd met de meting van de trafiek van online video’s en de modellering van het totale videobereik. Bijkomende nieuwe methoden zijn in ontwikkeling. Om de kwaliteit van de bestaande studie te garanderen in deze boeiende periode van veranderingen, versterkt het CIM zijn TV- & Digital team met een Assistant Research Manager (m/v).
Meer informatie?
Bekijk de vacature in de PDF >
Bedrijfsnaam
CIM (Centrum voor Informatie over de Media)
Locatie
Brusssel (1160)
Contactgegevens
Interesse ?
Overtuigd?
Stuur dan snel je CV & motivatiebrief, referentie VAC-202110-CSM, tav Véronique Defeld, vd@cim.be
Vervaldatum
24/11/2021