• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Be Bold? Challenge accepted.

7 mei 2017 By Mathias Wuyts

Inbound Marketing en Marketing Automation spraken mij het meest aan tijdens mijn studie. Mijn keuze voor een stageplaats was dan ook snel gemaakt. Acht weken geleden startte mijn avontuur bij het Inbound Marketing Automation-Agency Be Bold, een dochteronderneming van iRelate.

Mijn stage is echt voorbijgevlogen en ik heb enorm veel bijgeleerd op veel vlakken. Hoe je als een team samenwerkt, een project opstart en ideeën uitwerkt. Echt fantastisch om dat in de praktijk te zien.

Het is ook ontzettend leuk om deel uit te maken van een jong, fris en hip Be Bold-team dat geen enkele uitdaging uit de weg gaat. Het team is heel hecht, maar toch werkt iedereen autonoom en zeer (maar dan ook zeer) flexibel. Zo wordt er de ene dag het idee van een event voorgesteld en volgt de volgende dag al een ‘go’.

Naast de organisatorische aspecten binnen mijn stage zoals plannen, gegevens verzamelen, sprekers contacteren voor een event … hield ik me ook bezig met het opzetten en beheren van de socialmediakanalen. ‘Practice what you preach’ was daarbij mijn leidraad: creeër content die je doelpubliek interesseert. Catchy titels bedenken, call-to-actions opstellen, blogposts schrijven, een whitepaper uitdenken …  mijn skills zijn behoorlijk uitgebreid.

Mijn stage loopt nog enkele weken en ik ben ervan overtuigd dat de wondere wereld van Inbound Marketing – en Automation mij de komende weken zeker nog verder zal inspireren. Zoek je een stageplaats die je uitdaagt maar ook veel doet leren? Dan zit je bij Be Bold echt op je plek!

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}