Be Bold? Challenge accepted.

Foto van auteur
Written By The School of Marketing

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur pulvinar ligula augue quis venenatis. 

Inbound Marketing en Marketing Automation spraken mij het meest aan tijdens mijn studie. Mijn keuze voor een stageplaats was dan ook snel gemaakt. Acht weken geleden startte mijn avontuur bij het Inbound Marketing Automation-Agency Be Bold, een dochteronderneming van iRelate.

Mijn stage is echt voorbijgevlogen en ik heb enorm veel bijgeleerd op veel vlakken. Hoe je als een team samenwerkt, een project opstart en ideeën uitwerkt. Echt fantastisch om dat in de praktijk te zien.

Het is ook ontzettend leuk om deel uit te maken van een jong, fris en hip Be Bold-team dat geen enkele uitdaging uit de weg gaat. Het team is heel hecht, maar toch werkt iedereen autonoom en zeer (maar dan ook zeer) flexibel. Zo wordt er de ene dag het idee van een event voorgesteld en volgt de volgende dag al een ‘go’.

Naast de organisatorische aspecten binnen mijn stage zoals plannen, gegevens verzamelen, sprekers contacteren voor een event … hield ik me ook bezig met het opzetten en beheren van de socialmediakanalen. ‘Practice what you preach’ was daarbij mijn leidraad: creeër content die je doelpubliek interesseert. Catchy titels bedenken, call-to-actions opstellen, blogposts schrijven, een whitepaper uitdenken …  mijn skills zijn behoorlijk uitgebreid.

Mijn stage loopt nog enkele weken en ik ben ervan overtuigd dat de wondere wereld van Inbound Marketing – en Automation mij de komende weken zeker nog verder zal inspireren. Zoek je een stageplaats die je uitdaagt maar ook veel doet leren? Dan zit je bij Be Bold echt op je plek!