• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Yasmine Goosen

6 december 2021 By Yasmine Goosen

Yasmine Goosen

Hallokes bokes! Dit jaar krijgen jullie weer leuke artikels van The School of Marketing voorgeschoteld. Ik stel mij graag voor als een van de nieuwe lieve gezichtjes achter het toetsenbord. Ik ben Yasmine, 21 jaar en helemaal obsessed met verhalen. Verhalenfreak + geek + beste sport ever = mij! Boeken, films, series… Noem maar op […]

Lotte Smet

14 november 2021 By Lotte Smet

lotte smet

Met de trein naar Oostende euhm, Gent Wanneer ik niet in Antwerpen ronddwaal, vind je me waarschijnlijk in Gent. My happy place én tweede thuis. De bruisende sfeer, gezelligheid en interessante mensen laten me steeds terugkomen. Overdag kunst opsnuiven in de vele musea. ’s Avonds genieten van studentenfeestjes, cocktailbars of ongefilterde gesprekken tot in de […]

Scoor de eerste plaats in Google met deze 18 SEO-tips (voor 2022)

1 oktober 2021 By The School of Marketing

Bemachtig nu de eerste positie in Google door Search Engine Optimalization of SEO. Momenteel zijn er 1,7 miljard websites te vinden op het internet. Waarom moet Google jouw die nummer 1 spot geven? Of beter gezegd, hoe bekom je die eerste plaats? SEO of Search Engine Optimization gaat over hoe goed jij scoort in Google. […]

SEO-checklist voor toekomstige SEO-experts

1 oktober 2021 By The School of Marketing

Check je SEO en word een digitale pro! Nog nooit gehoord van SEO, Search Engine Optimization? Met deze handige checklist groei je in no-time uit van een SEO-dummy tot een SEO-expert. In onze checklist krijg je per item kort wat uitleg, en vind je links naar tools en achtergrondinformatie. Deze tips werden speciaal voor jou […]

KdG marketingdocent Philip De Cleen ontmolt

19 mei 2021 By Soetkin

philip De Cleen De Mol

Zat jij de afgelopen weken ook op ’t puntje van je stoel op zondagavond? KdG’s eigenste Philip was om tal van redenen een memorabele moljager… De tarzanzwengel! De cliffhanger! Die pokerface! En iets met domino of zo… 😉 In dit interview ontrafelt Philip enkele De Mol-mythes. En heeft hij goede raad voor aspirant mollenjagers én […]

Marvel(ous) Marketing

4 mei 2021 By Myrthe De Vocht

Dat goede marketing voor een bedrijf belangrijk is, moet ik je niet meer vertellen. En dat mond-tot-mondreclame dé way to go is, wist je waarschijnlijk ook al. Maar er is een verschil tussen goede marketing en uitstékende marketing. In dit artikel las je al dat ik sinds corona grote fan ben van Marvel. Niet alleen […]

Marketing alumnus Luka lanceert keto food OKONO

2 april 2021 By Soetkin

Luka Bresseel OKONO

OKO-yes! Mijn vader was al enkele jaren bezig met de zogenaamde ‘keto’-lifestyle. Als in: heel weinig koolhydraten (brood, pasta, rijst, aardappelen, suikers) en veel gezonde vetten. Veel vet en afvallen, dat klinkt voor veel mensen heel contradictorisch. Maar gezonde vetten zijn essentieel voor ons lichaam. Als je dan koolhydraten tot een minimum beperkt, schakelt je […]

Merci Corona! Voor de sexy superhelden

26 maart 2021 By Myrthe De Vocht

Merci Corona

We hebben het al vaak genoeg gehoord, gedacht en gezegd. Corona suckt! Maar soms moet je je best doen om het gouden randje aan de wolk te zien. En hoewel dit een gigantische, donkergrijze donderwolk is, hebben Natasja, Jules en ik toch dat gouden randje gevonden. We hebben het laatste jaar opeens een berg aan extra tijd gekregen. Die is iedereen op […]

Merci Corona! Voor de tentoonstellingen

15 maart 2021 By Jules Lagae

merci Corona! Voor de tentoonstellingen

We hebben het al vaak genoeg gehoord, gedacht en gezegd. Corona suckt! Maar soms moet je je best doen om het gouden randje aan de wolk te zien. En hoewel dit een gigantische, donkergrijze donderwolk is hebben Natasja, Myrthe en ik toch dat gouden randje gevonden. We hebben het laatste jaar opeens een berg aan […]

6 tips om gemotiveerd te blijven tijdens het tweede semester

7 maart 2021 By DorienCoveliers

De examens zijn achter de rug. Het zonnetje begint te schijnen. De dagen worden langer… Het tweede semester is begonnen, maar verdween jouw motivatie als een donderslag bij heldere hemel? Geen paniek, met deze 6 tips ben jij in no time opnieuw gemotiveerd. En overleef je zonder zorgen het tweede semester. 1. Begin je dag […]

« Vorige
Volgende »

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (6)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}