Enthousiaste reacties op de MED editie 2013

De Marketing Experience Days  – onze praktijkweek, boordevol gastlessen en bedrijfsbezoeken – zitten erop. Het was opnieuw een knappe editie, een grand cru met enkele stevige uitschieters.

De studenten trekken de herfstvakantie in met nieuwe ideeën, met een scherper zicht op de marketingpraktijk. Wat wil ik later doen met mijn marketingdiploma? Wat is een interessant stagebedrijf voor mij?  De Marketing Experience Days maken alles concreet.

Voor de deelnemende bedrijven werkt zo’n gastles of  bedrijfsbezoek vaak inspirerend. Het enthousiasme van de KdG-studenten is aanstekelijk. Er komen ook veel vragen uit het publiek, meer dan de meeste sprekers verwachten. Het bewijs? De leuke reacties die we van de bedrijven ontvangen.

Een bloemlezing:

Bij het gastcollege vond ik het een zeer aangename ervaring om met de toekomst van ons bedrijfsleven van gedachten te mogen wisselen over “personal branding”. Aan de stortvloed van reacties via mail en Twitter, alsook de vele vragen voor stageplaatsen meen ik dat ze er zeker wat aan gehad hebben. Het spreekt voor zich dat wij ook in de toekomst beschikbaar blijven voor concrete vragen.

Dank voor de goede ontvangst tijdens de MED.
Ik vond het bijzonder aangenaam om een gastcollege te geven. De studenten waren veel enthousiaster in hun reactie dan ik had verwacht. Kortom voor mij een bijzonder fijne ervaring.

Het was een uiterst fijne ervaring. En met veel plezier doe ik het bij jullie nog eens over in de toekomst.

Het was een plezier voor mij en mijn collega om ons verhaal te vertellen aan jullie studenten. We doen dat volgend jaar graag opnieuw.

Met veel plezier gedaan. Was voor mij ook een opportuniteit om mijn ervaring te delen met toekomstige professionals.

Was een hele leuke ervaring. Na de presentaties hebben we ook nog een aantal stage aanvragen gekregen, dus hopelijk kunnen we binnenkort één van jullie studenten ontvangen als stagiair.

We zijn er zeker van dat we de komende jaren heel wat deelnemers van nu zullen terugzien. Op naar de editie 2014!

PS. Ook deelnemen als bedrijf? Je vindt hier meer informatie over jouw deelname.