• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Enthousiaste reacties op de MED editie 2013

2 november 2013 By Dieter Vertessen

De Marketing Experience Days  – onze praktijkweek, boordevol gastlessen en bedrijfsbezoeken – zitten erop. Het was opnieuw een knappe editie, een grand cru met enkele stevige uitschieters.

De studenten trekken de herfstvakantie in met nieuwe ideeën, met een scherper zicht op de marketingpraktijk. Wat wil ik later doen met mijn marketingdiploma? Wat is een interessant stagebedrijf voor mij?  De Marketing Experience Days maken alles concreet.

Voor de deelnemende bedrijven werkt zo’n gastles of  bedrijfsbezoek vaak inspirerend. Het enthousiasme van de KdG-studenten is aanstekelijk. Er komen ook veel vragen uit het publiek, meer dan de meeste sprekers verwachten. Het bewijs? De leuke reacties die we van de bedrijven ontvangen.

Een bloemlezing:

Bij het gastcollege vond ik het een zeer aangename ervaring om met de toekomst van ons bedrijfsleven van gedachten te mogen wisselen over “personal branding”. Aan de stortvloed van reacties via mail en Twitter, alsook de vele vragen voor stageplaatsen meen ik dat ze er zeker wat aan gehad hebben. Het spreekt voor zich dat wij ook in de toekomst beschikbaar blijven voor concrete vragen.

Dank voor de goede ontvangst tijdens de MED.
Ik vond het bijzonder aangenaam om een gastcollege te geven. De studenten waren veel enthousiaster in hun reactie dan ik had verwacht. Kortom voor mij een bijzonder fijne ervaring.

Het was een uiterst fijne ervaring. En met veel plezier doe ik het bij jullie nog eens over in de toekomst.

Het was een plezier voor mij en mijn collega om ons verhaal te vertellen aan jullie studenten. We doen dat volgend jaar graag opnieuw.

Met veel plezier gedaan. Was voor mij ook een opportuniteit om mijn ervaring te delen met toekomstige professionals.

Was een hele leuke ervaring. Na de presentaties hebben we ook nog een aantal stage aanvragen gekregen, dus hopelijk kunnen we binnenkort één van jullie studenten ontvangen als stagiair.

We zijn er zeker van dat we de komende jaren heel wat deelnemers van nu zullen terugzien. Op naar de editie 2014!

PS. Ook deelnemen als bedrijf? Je vindt hier meer informatie over jouw deelname.

Categorie: Opleidingnieuws Tags: featured

Over Dieter Vertessen

Ik beheer de technische kant van deze website. Ik zorg ervoor dat alle knopjes werken. Het is ook mijn job om de wilde ideeën van de redactie in te tomen om zo alles technisch haalbaar te houden.

Op KdG doceer ik vooral vakken over online marketing, met een focus op Google (SEO & SEA).

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid