• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Koningin Winter

23 januari 2018 By jadefierens

Noem me een pessimist maar fan van winter ben ik helemaal niet. Ik ervaar het als de donkerste periode van het jaar. Mijn oplossing tijdens deze koude maanden? Comfortabele en warme maar vooral opvallende outfits! Hieronder vind je mijn 3 musthaves om de winter door te komen.

  1. Met een oversized pull en een kleurtje creëer je dé ideale outfit voor een uitje met vriendinnen. Combineer deze simpel met een zwarte, iets wijdere broek en een paar sneakers. Door de fellere, bijvoorbeeld rode kleur van de trui val je direct op en heb je toch een casual outfit! Een leuke handtas maakt elke outfit natuurlijk beter maar die kan je best sober houden.
    2.  Mijn all-time favourite tijdens de winter is een lange jas. Niet alleen helpen ze je door de koude dagen, ze zijn in mijn ogen stijlvol bij elke combinatie. Je vindt ze terug in alle soorten stof en met verschillende patronen dus keuze genoeg! Hieronder show ik mijn twee favorieten. De eerste is een lange rode jas van faux fur. Begint het al op te vallen dat ik dol ben op rood? Iets minder rood maar toch nog in dezelfde tint is de tweede jas. Met de ’teddy coat’ blijf je warm en stylish tijdens deze donkere dagen!

 

3. Sommige vinden het ’70s, ik vind het de trend van de eeuw. Ik heb het over de wijde broeken die je meer en meer terugvindt. Het    maakt je outfit veel stijlvoller en toch zitten de broeken comfortabel. Door de opkomst van de trend zijn ze overal te vinden voor een betaalbare prijs. Moest je er nog geen hebben hangen in je kleerkast? Schaf de broek zeker deze winter aan!

Rock je winter met deze drie kledingstukken en wordt koningin winter!

 

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}