• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Printdeal.be, een leerrijke ervaring!

7 mei 2016 By Sebastiaan Lunders

Nu ik ongeveer in het midden van mijn stage bij Printdeal.be zit, merk ik pas dat er véél meer achter de schermen gebeurt dan je zou verwachten van een online drukkerij. Toen ik in het begin van de stage als outsider begon in dit bedrijf merkte ik dat er een ongelofelijk toffe sfeer hangt bij elke afdeling en de hele ploeg. Ik voelde me er meteen thuis.

Marketing is moeilijk te omschrijven in enkele woorden en dat merkte ik ook aan de verscheidenheid van mogelijkheden die ze bij Printdeal.be toepassen. Als webshop is het natuurlijk vanzelfsprekend dat hun focus ligt op online marketing. Gaandeweg heeft mijn stagementor Roy Selbach vele kneepjes van het vak laten zien en laten doen. Van adverteren op social media tot werken met vele online tools of zelfs een grootschalige creatieve campagne bedenken. Mijn stagementor heeft zo veel kennis over de online wereld dat ik er elke dag nog versteld van sta. Binnenkort ga ik ook naar een opleidingsdag voor Google Analytics, georganiseerd door het bedrijf.

Wat ik vooral zal onthouden is dat ik veel zelf moet durven uitproberen. Er zijn vele manieren om een resultaat te bereiken. Ik word op mijn stage uit mijn comfortzone getrokken om zo snel mogelijk veel bij te leren. Creativiteit tonen, hard werken en vooral initiatief durven nemen zijn zaken die mij in mijn later werkleven alleen maar betere resultaten zullen opleveren!

Printdeal.be, een zeer leerrijke ervaring dus!

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}