• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Stab Vida, waar je zelfstandigheid echt begint!

4 mei 2016 By Kato De Bock

Al sinds het begin van mijn schoolcarrière wist ik dat ik Erasmus zou doen of een buitenlandse stage. Na wikken en wegen heb ik besloten dat een buitenlandse stage beter staat op mijn CV tegenover een Erasmus studie.

Na een lange zoektocht naar een stageplek en verblijf ben ik samen met mijn medestudent Laura Lauwers terecht gekomen bij Stab Vida in Portugal.

Lissabon
Lissabon

Iedereen zit in het begin van hun stage wel met twijfels zoals “Wat ga ik daar nu moeten doen?”. Dat was het aangename met Stab Vida. Zodra we hier waren hebben ze ons een lijst met taken gegeven die tegen het einde van onze stage af moesten zijn. Gaandeweg zijn deze taken wel een beetje veranderd geweest. Zo wouden ze eerst naar de Amerikaanse markt trekken en was ik verantwoordelijk voor de research en marketing hiervoor. Uiteindelijk hebben Laura Lauwers, Patricia Topete (mijn stagementor) en ik onze baas kunnen overtuigen dat dit momenteel nog geen goed idee is.

Het handige aan zo’n buitenlandse stage is dat je leert zelfstandig te werken én te leven.  Je staat volledig op eigen benen. Ook hebben we bij Stab Vida een zekere vrijheid tijdens ons werk. Je kan kiezen wanneer je begint (tussen 8:30 en 9:30) en je kan kiezen wanneer je pauze is. Verder kan je zelf bepalen aan welke taak je welke dag werkt. Zolang het werk af is, zijn er geen problemen.

Als zelfstandig werk en verantwoordelijkheid je aanspreekt is dit zeker de stageplek voor jou!

 

 

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}