• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Xavi Valencia Villanueva

13 oktober 2020 By Xavi Valencia Villanueva

Hallo allemaal!

Ik ben Xavi Valencia Villanueva, bijna 20 jaar. Klinkt beter dan 19, toch? Momenteel ben ik 1e,2de en 3de jaarstudent marketing. Ik doe het namelijk zo graag dat ik wat langer blijf plakken.

Wat zal het worden Xavi?

Na 6 lange jaren op de middelbare school sta je voor één van de moeilijkste en meest onzekere keuzes van je leven. Wat ga ik studeren? Op 18 jarige leeftijd beslissen wat je gaat studeren en je toekomst bepalen?. Een hele grote brok om te slikken op die leeftijd. Of niet soms?

Eindeloos scrollen door informatie over opleidingen… Waar je eerlijk gezegd bijna niets van begrijpt… Om dan met “volle overtuiging” een keuze te maken… Om na enkele dagen terug te twijfelen of je wel zeker de juiste keuze gemaakt hebt. Newsflash: je bent NOOIT zeker!

Een foute keuze en twee maanden verder in een lerarenopleiding was het snel duidelijk voor mij:“this ain’t gonna work.”

KdG all the way

Met een bang hartje besloten om de opleiding Marketing te beginnen. En hoera: nog GEEN seconde spijt van gehad! De praktijkgerichte lessen die je constant uit je comfortzone trekken, spreken mij het meeste aan.

Ondertussen heb ik ontdekt dat ik graag presenteer, schrijf en veel energie krijg wanneer ik volledig mijn ding mag doen. Daarbovenop nog eens creatief bezig zijn, maakt het voor mij compleet.

Me-time

Mijn vrije tijd breng ik het liefste door met familie en vrienden. Even niet aan school denken en alle stress van mijn schouders laten vallen. Ook hecht ik veel belang aan me-time. Even rustig een boek lezen, een serie of een film kijken of gewoon even helemaal niks doen. ZALIG!

Bel me, schrijf me…

Hopelijk hebben jullie mij een beetje beter leren kennen! Heb je zelf nog ideeën, tips of wil je een bepaald thema zeker aan bod zien komen, let me know!

Bye!

Xavi

Categorie: Redactieteam

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (6)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}