• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Autosector enkel voor mannen? Ik dacht het niet!

9 mei 2016 By Tia Van Overloop

Er was eens een blond meisje met een rode auto die een Vermant showroom binnenwandelde… in tegenstelling tot Roodkapje was ze niet verdwaald, beter nog, ze was daar helemaal op haar plek! Ze had geen mandje met koekjes bij, maar wel eentje vol motivatie, nieuwsgierigheid en gezonde zenuwen.

Grote boze wolf
De automobielsector is een mannenwereld, dat kan je niet ontkennen. Desondanks voelde ik me hier snel thuis en heb ik er nooit last mee gehad. Laat je dus nooit afschrikken, bekijk het eerder als een mannenwereld die nood heeft aan een klein vleugje vrouwelijkheid!

De tocht naar het einde van de stage
Marketing is heel gevarieerd hebben ze ons altijd verteld en door deze stage heb ik ontdekt dat dit inderdaad waar is!

Mijn taken gaan van de simpele dingen zoals de facebookpagina’s beheren tot echt leuke creatieve projecten die ik mee mag uitdenken.

Onderschat nooit de kracht van een beeld
In mijn eerste weken kreeg ik de opdracht om een visual te maken voor de wielenwissel winter-zomer. Deze opdracht nam ik dankbaar aan en ik maakte iets waar ik best wel trots op ben. Nochtans had ik nooit verwacht dat mijn ontwerp ook echt zou gekozen worden.

De week nadien hing mijn visual op de schermen in onze showrooms en met enige bescheidenheid moet ik toegeven dat dit als stagiaire toch een leuk gevoel is.
Dit bewijst weer eens dat een beeld meer waard is dan 1000 woorden!

13199375_10209682745170784_1328267157_o

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}