• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Because I’m a sucker for labels!

19 juni 2017 By Kimberly Clarysse

Het is zeker geen geheim dat ik een zwak heb voor grote merken. Daarom leek het mij ideaal om te schrijven over mijn favoriete merk Chanel. Momenteel heb ik 3 handtassen in mijn bezit. Ik koop en verkoop telkens opnieuw Chanel handtassen, en zo heb ik steeds iets nieuw en als je het slim aanpakt verdien je er zelf nog iets aan.

Chanel is een Frans bedrijf dat opgericht is in 1909. Zij produceren kleding en accessoires. In 1971 werd Chanel overgenomen door de familie Werthzeimers. Sinds 1983 is Karl Lagerfeld de hoofdontwerper en creatieve directeur binnen Chanel. Genoeg over de geschiedenis van Chanel, nu over naar mijn favoriete deel namelijk hun prachtige handtassen.

Iconic Chanel

Deze handtas is zonder twijfel een klassieker. Deze is maat medium in het zwart lamsleer. Ik heb deze ongeveer 4 jaar geleden gekocht. Ik bekijk het dan ook als een investering, want deze handtas is nu nieuw meer waard dan toen ik ze gekocht had.

Boy Chanel

Chanel introduceerde ‘the boy bag’ in de lente van 2012. Het was direct een schot in de roos bij verschillende fashionistas. Deze Chanel boy bag is in de maat new medium in het zwart kalfsleer. En is minder delicaat als het lamsleer van de vorige handtas.

WOC Chanel

De WOC kan je beter vergelijken met een grote clutch. De afkorting staat voor Wallet On Chain en deze is in het zwart kaviaar leder. Het is ook een iconische tas die ieder seizoen in een nieuwe uitgave in de collectie van Chanel verschijnt.

Sommige mensen zien deze handtassen als opschepperij, maar als je het nuchter bekijkt is het een investering die zeker zijn waarde behoudt. Volgens mij moet iedere vrouw toch eens een Chanel in haar bezit hebben.

En in welke eerste Chanel ga jij investeren?

 

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid