• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Blogger to watch: Lydia Elise Millen

23 januari 2018 By elinepans

Lydia Elise Millen

Wie is dat? Wel, Lydia is een Engelse blog- en vlogster. Ze heeft een eigen website en een YouTube kanaal. Haar belangrijkste content? Fashion, uiteraard.

Ik heb Lydia ontdekt via YouTube. Op haar kanaal vind je verschillende topics terug. Ze heeft fashion related content, maar vlogt ook haar dagelijks leven.

Maar waarom nu Lydia?

De reden dat ik Lydia voorstel, is omdat ze me enorm inspireert. Als je een kijkje neemt op haar blog, zie je dat ze een nogal uitgesproken kleding stijl heeft. Dit is misschien niet voor iedereen weggelegd, ook niet altijd voor mij, maar dat vind ik juist zo interessant aan haar. Het is misschien een cliché, maar iedereen is uniek en dit straalt Lydia naar mijn mening echt uit. Ze post niet de typische YouTube-content maar doet haar eigen ding. Ze geeft als het ware aan alles een soort ‘Lydia-factor’, je zal haar dus nooit iets of iemand zien nadoen om likes of volgers te krijgen. Je krijgt ook echt het gevoel dat je haar kent, omdat ze zo persoonlijk is en je als het ware bij alles betrekt. Ze is een enorm warm persoon die haar eigen belangen na die van familie en vrienden zet.

Wat me ook inspireert aan Lydia, is dat ze zo ambitieus is. Ze werkt hard voor haar blog en YouTube kanaal, maar dit doet ze omdat ze zo van haar werk houdt. Je ziet aan haar content dat ze echt met passie schrijft/filmt. Ook al sluit haar stijl niet altijd aan bij die van mij, toch vind ik het heel interessant om te zien wat voor kleren, schoenen en accessoires Lydia koopt en hoe ze alles combineert. Ze heeft gevoel voor mode en ze laat mij ook nieuwe mogelijkheden zien. Zo durf ik door haar al eens wat ‘gewaagder’ gekleed te gaan, niet op een ordinaire manier natuurlijk, maar gewoon wat opvallender. Ook ben ik door haar meer aandacht beginnen schenken aan accessoires, wat ik daarvoor niet echt deed.

Lydia is een enorm verzorgde vrouw die altijd fris en fruitig voor de dag komt. Dit kan natuurlijk ook niet anders in de mode-industrie. Ook dit inspireert me om hetzelfde te doen.

Dus heb je wat inspiratie nodig op gebied van kledij, accessoires, schoenen en nog veel meer, neem dan zeker even een kijkje op haar YouTube kanaal of blog. You won’t regret it!

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid