• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Culottes, back in business

16 juni 2017 By LienvanBerkel

De culotte is terug van weggeweest. Voor diegenen onder jullie, die net zoals ik enkele maanden geleden, totaal geen idee hebben wat voor iets dit is, licht ik het graag even toe. ‘Culotte’ is eigenlijk een chique benaming voor een wijde, te korte broek. Dé trend van 2017. De skinny broek lijkt volledig vergeten want de wijde broek is steeds vaker te spotten in het Antwerps straatbeeld.

Bekende winkelketens zoals Zara maar ook lokale winkels zoals Clouds of Fashion maken gretig gebruik van dit succes. Er worden tientallen modellen aangeboden in de collecties. Van leder tot satijn, van stijlvol zwart tot vrolijke bloemenprints. Het kan allemaal!

Maar niet iedereen is echter zo enthousiast over de nieuwe trend. Er komt toch heel wat kritiek van stylisten. Zij beweren dat deze broek niet ideaal is voor de ‘gewone vrouw’. Vrouwen die meer hebben dan maatje 34, zouden deze broek beter niet dragen volgens hen. Door de speciale lengte lijk je al snel wat kleiner maar dit lijkt makkelijk op te lossen door een goed paar hakken.

Persoonlijk vind ik deze broek het mooist te combineren met een cropped top, die zo je taille accentueert. Zelf heb ik dus ook een culotte in mijn kleerkast hangen. Een roze plissé broek van Zara. Hoewel ik echt wel verliefd ben op dit specifieke model, ben ik in het algemeen toch een grotere fan van de brede broeken met een normale lengte. Deze zijn naar mijn mening ook toegankelijker voor een breder publiek.

Maar laat je vooral niet beïnvloeden door eventueel minder positieve commentaren over deze trend. Wie een beetje durft op mode gebied moet dit zeker eens proberen. 🙂

 

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}