• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

De straat als één grote bron van inspiratie

5 juni 2018 By Emmalee Penha

Paris Fashion Week, Milan Fashion Week, London Fashion Week, de place-to-be als je te weten wilt komen wat iedereen volgend seizoen sowieso zal dragen. Chanel, Dior en Gucci tonen hier hun nieuwste collecties in keer op keer een prachtige show. Spijtig genoeg is toegang krijgen tot deze shows niet vanzelfsprekend als je geen gevestigde waarde bent in het modewereldje. Maar hoeft dat dan altijd?

Ga eens in eender welke ietwat drukkere straat staan en kijk om je heen, daar lopen meestal de grootste bronnen van inspiratie bijeen.

Street style is de naam en het is enorm populaire bij de laatste generatie ‘fashion enthusiasts’.

‘The best fashion show is definitely on the street. Always has been, and always will be.’

Bill Cunningham

Persoonlijk ben ik er ook een enorme fan van, omdat je er zo een grote diversiteit aan stijlen terugvindt. Het is tenslotte heel belangrijk dat je kledingstijl aansluit aan je identiteit. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, want wat is eigenlijk mijn identiteit? Ik denk niet dat ik de enige ben die daar soms nog een beetje naar opzoek is. Verschillende bloggers, modellen en anderen “op straat” volgen (waarschijnlijk eerder op je instagramaccount ;)) zal toelaten om je op een of andere manier te reflecteren aan de persoonlijkheid die hun kleren weergeven. Natuurlijk is het even zoeken naar een influencer waaraan jij je kan spiegelen of waarin jij je zelf een beetje ziet of wil zien, maar het is super leuk om er inspiratie van op te doen eens dat je deze persoon gevonden hebt.

Zelf ben ik op het moment heel hard fan van de super sympathieke Nederlandse Negin Mirsalehi. In mijn ogen is ze echt een inspiratie voor velen. Wat ik vooral leuk vind is dat ze zich enorm kan aanpassen aan eender welke gelegenheid. Casual of heel chique, haar combinaties zien er altijd op en top uit.

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}