• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Deltaworking for it @ Deltaworx

25 mei 2016 By Julie Janssens

Deltaclubhouse

Drie jaar heb je toegewerkt naar dit moment. Drie jaar ben je klaargestoomd om een volwaardig marketeer te worden. En dan is het daar, die eerste stagedag, een sprong in het onbekende. Heb ik wel genoeg kennis om de verwachtingen van mijn stagementor in te lossen? Wat kan ik verwachten? Zoveel vragen.

Al die onzekerheid was voor niets nodig. Vanaf het moment dat ik binnenwandelde in het Deltaclubhouse in Antwerpen voelde ik mij er volledig op mijn gemak. Deltaworx is één grote familie waarin ik meteen werd opgenomen.

Deltaworx heeft een sterk DNA dat gebaseerd is op hard werken, goede ‘deltavibes‘ verspreiden en flexibiliteit. Een stage bij Deltaworx is dan ook geen typische 9-to-5-job. Ik heb niet enkel flexibele uren maar ook een afwisselend takenpakket. Ik schrijf dagelijks Engelstalige social media posts, heb de ‘Delta Ambassador Night’ georganiseerd, ben op zoek gegaan naar de perfecte hostessenoutfits, ben foto’s gaan trekken ‘on the job’ maar ik heb even goed uitdagendere taken gedaan zoals een concurrentieanalyse en een doelgroepbepaling. Ik kreeg veel vrijheid bij het uitvoeren van deze taken. Zolang je maar goed werk aflevert en vooral steeds ‘deltication‘ toont.

Het enige nadeel? Werken bij Deltaworx is slecht voor de lijn. Elke maandag is het gratis-broodjesdag en elke keer er iemand verjaart wordt er taart gegeten.
Of ooh ja, dat is nog een extra reden om je stage bij Deltaworx te doen.

Helemaal overtuigd en op zoek naar een stage met veel vrijheid en uitdaging? Om het op zijn Delta’s te zeggen; “Join the family!”

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid