• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Digital Account Manager bij Yools BV in Brussel

17 december 2021 By The School of Marketing

Vacaturebericht

Zet als Digital Account Manager mee KMO’s op de digitale kaart. Help ondernemers groeien en breng menselijkheid in een digitale wereld!

Over Yools

Yools helpt ambitieuze ondernemers om zich te onderscheiden in de online massa dankzij geweldige websites en sterk advies op vlak van marketing. 2500+ voorbije klanten geven Yools gemiddeld 9,5/10, wat Yools een referentie in de sector maakt.

Het team van Yools is grotendeels zelfsturend en bestaat uit gedreven professionals die een verschil willen maken. Vertrouwen, initiatief, samenwerking en persoonlijke groei staan centraal.

Vanuit dit sterk fundament wil Yools stevig groeien. Help jij ons mee om dit te realiseren?

Jouw missie: help ondernemers groeien

We zoeken een enthousiaste Digital Account Manager. Dit is een commerciële rol met een stuk marketingstrategie en project management:

Je denkt na over onze eigen marketingacties
Je zoekt nieuwe klanten en projecten vanuit onze bestaande klantenbasis
Je behandelt binnenkomende website-aanvragen
Je volgt recente en oudere prospecten op
Je luistert naar klantennoden, geeft sterk marketingadvies en bouwt oprechte klantenrelaties
Je stuurt offertes en sluit overeenkomsten af
Je werkt samen met klanten creatieve website- en marketingstrategieën uit
Je brieft onze webdesigners en geeft hen feedback
Je bouwt mee aan het groter geheel via interne projecten

Hoe ziet succes eruit in deze rol? Je haalt klanten binnen en maakt hen gelukkig. Door gepassioneerd te luisteren en te helpen, vertrouwen klanten jou en hebben ze een wauw-ervaring. Je stuwt onze klantentevredenheid naar 10/10, deelt verhalen op onze Wall of Love en tovert klanten om in ware Yools-ambassadeurs.

Ben jij dit?

Je hebt al een eerste commerciële ervaring waaruit je talent en interesse voor sales blijkt.
Je hebt voeling met marketing en/of bedrijfskunde vanuit je opleiding of ervaring.
Je hebt sterke communicatieve skills, bent een vlotte gesprekspartner en overtuigt met je oren in plaats van je tong.
Je bouwt op empathische wijze een band met elke klant op en plaatst hun tevredenheid centraal.
Je zit vol enthousiasme en energie. In problemen zie je kansen om te veranderen en te innoveren.

Solliciteer dan, want we bieden je graag:

Een intensieve trainee track van 6 maanden met nauwe ondersteuning van je toegewezen coach én de anderen in het team.
Een spannende rol waarbij je ondergedompeld wordt in de wereld van webdesign en digitale marketing en dagelijks bijleert.
De kans om rechtstreeks impact te maken op kleine ondernemingen in Vlaanderen.
Een gedreven en hecht team dat een verschil wil maken in de wereld. We vertrouwen elkaar en laten iedereen gewoon zichzelf zijn.
Onze waarden: #makeadifference, #growwiththeflow, #connectwithrespect, #sharethelove. Team getuigenissen op http://bit.ly/yoolsglassdoor
Thuiswerk, corona of niet. We werken als team graag 50% van de tijd samen in ons kantoor nabij treinstation Brussel-Centraal.
Potluck lunches, met team op café in Brussel, teamweekends, wekelijkse inspiratiesessies, …

Bedrijfsnaam

Yools BV

Locatie

Brussel

Contactgegevens

Om te solliciteren, vragen we enkel je CV en je antwoorden op onze aanwervingsvragen, waaruit hopelijk 200% motivatie blijkt. Je zal deze vragen tegenkomen bij het solliciteren via onze aanwervingswebsite. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Solliciteren kan via https://jobs.smartrecruiters.com/Yools/743999684395836-digital-account-manager-met-start-up-mentaliteit

Vervaldatum

06/03/2022

Categorie: Marketingvacatures

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid