• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Joyce blogt: “Ik leer Duaal Digitaal … en jij?”

11 november 2019 By Lisa Lefever

Duaal Digitaal met Joyce De Smit

Héhé, we zijn er geraakt! Het tweede jaar marketing zit erop en het laatste jaar staat (eindelijk?) voor de deur. Nog één jaartje en we zijn helemaal klaargestoomd voor het werkveld. Maar first things first: om te kunnen afstuderen, moeten we eerst nog enkele watertjes doorzwemmen. Zo denk ik aan het afstudeertraject en most important: de STAGE.

Duaal watte?

Voor je afstudeertraject kan je bij KdG kiezen tussen retail, start-up en digital marketing, maar vanaf dit jaar is er ook een nieuw afstudeertraject: Duaal Digitaal. En nu hoor ik je al denken: ju(i)st! Vorig jaar zijn die Raphael en Fedor dat komen uitleggen, maar oei … wat hield dat nu weeral in? Wel, ik ben speciaal voor jou eens gaan opzoeken wat duaal betekent: “Duaal onderwijs is een onderwijskundige term om aan te duiden dat een student leren en werken combineert”. Dus om in het in andere woorden te zeggen: je gaat de eerste semester 1,5 dag naar je stageplek en leert daar door te doen. Wat een groot verschil is met de ‘gewone’ afstudeertrajecten.

It’s a match!

Zo, ben je al een beetje warm gelopen voor Duaal Digitaal? Of ben je nog niet volledig overtuigd? Ik moet eerlijk toegeven, ik heb in het begin ook even zitten twijfelen! Maar buiten dat je al naar je stageplek gaat in het eerste semester zijn er nog andere voordelen. Ik som ze even op voor jou:

  • Duaal digitaal heeft een hele lijst met (kei leuke!) bedrijven.
  • Je wordt gematcht via een vragenlijst aan 1 van die bedrijven.
  • Je keuzevak valt weg ( Een vak minder… yes!).
  • Je leert door te doen in een echte werkomgeving.
  • Je bent al ingelopen wanneer de anderen nog maar opgewarmd zijn voor hun 3 maanden stage.

Een hele hoop voordelen als je het mij vraagt! Wordt vervolgd …

Groetjes
Joyce De Smit
MAR304 A

Op de foto, van links naar rechts: Joyce De Smit (KdG stagiaire bij Altdoo), Eline De Haas (EMS stagiaire bij Altdoo), Niky Patyn (coach bij Duaal Digitaal), Raphael Nolens (oprichter Duaal Digitaal en Altdoo) en Fedor Govaert (coach Duaal Digitaal en Altdoo).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Categorie: Geen categorie, Opleidingnieuws Tags: featured

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}