• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Een achtbaan aan ervaringen – &KOO (Cronos groep)

19 april 2018 By Maxim

Mijn stage begon begin september vorig jaar. Vanaf dan ben ik ingestapt bij het &KOO netwerk dat onder de Cronos groep valt. Ik ben begonnen als creative marketer in de start-up Pickles Agency. Waarom koos ik &KOO als mijn stageplaats? Omdat ik er van overtuigd was (en ben) dat alles mogelijk is binnen de groep en dat je je eigen idee kan uitwerken met de juiste begeleiding en sturing.


Pickles is een Talent Hacking Agency (het aantrekkelijker maken van bedrijven naar Millennials toe met smart recruitment). Sinds eind februari wordt de Agency geleid door 2 personen. Mijn collega en ik hebben ons de voorbije maanden beziggehouden met het uitbouwen van een strategie om de sales voor dit bedrijf op gang te trekken.

Van 1 september 2017 tot eind februari 2018 waren we met 7 personen in het team. Begin maart hebben we met 2 personen Pickles Agency verdergezet om meer tractie te krijgen. Om te komen op de vraag wat de taken zijn die ik uitvoer; voortdurend werken aan de strategie van Pickles en de validatie. Met Pickles Agency bieden wij workshops aan bedrijven aan om hun rekruteringsproces in kaart te brengen. We leggen hun pijnpunten bloot en zien achteraf, aan de hand van een actieplan dat we opstellen, waar er eventueel plaats is voor strategische verbetering.

Wat mijn persoonlijke ervaring is van mijn stagejaar;
ik heb kunnen ervaren wat het is om een bedrijf uit de grond te stampen van nul.

Een ervaring om nooit te vergeten.

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (17)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid