• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Festively fashionable

23 januari 2018 By Sigrid Frantzen

Het festivalseizoen is mijn favoriete tijd van het jaar. Het geweldige gevoel van even geen verplichtingen hebben, rustig kunnen genieten en het mooie zomerweer erbovenop krijgen is een tijd om naar uit te kijken.

Mijn twee favoriete festivals zijn, uiteraard, Tomorrowland en We Can Dance Electronic Beach Festival in Zeebrugge. Beide festivals zijn verschillend qua muziekstijl maar zij zijn bekend om hun mode-thema’s en dit maakt het allemaal nog nét iets leuker. Festivals staan namelijk voor fun and fashion.

 

The tales of tomorrow

Elk jaar zit ik met 3 laptops om 10 uur in de ochtend klaar voor tickets, die altijd enorm snel zijn uitverkocht. Vorig jaar was het eindelijk zover. Eindelijk kon ik voor de eerste keer tickets van Tomorrowland bemachtigen.

Elk jaar werken ze daar met een thema en vorig jaar was dit ‘Circus’. Ik dacht direct aan bollen en strepen want wie aan circus denkt denkt ook aan clowns en hun opvallende outfits. Maar omdat ik nooit felle kledij draag koos ik voor een simpele en zwarte outfit. Het was mooi weer dus mijn keuze bestond uit een zwart rokje, zwarte leren botjes en een blouse met zwarte bolletjes. Zo was ik toch nog een beetje in thema en bleef ik nog altijd trouw aan mijn eigen stijl.

Tomorrowland is één van de meest ‘fashionable’ festivals dat er bestaat dus je opkleden voor dit festival maakt het alleen maar leuker.

 

 

Yes We Can -Dance fashion

Het tweede festival waar ik naartoe ben geweest was We Can Dance Electronic Beach Festival. Dit festival is aan de zee en werkt ook elk jaar opnieuw met andere thema’s.

Dit jaar was het ‘Desert’. Bij dit thema dacht ik aan losse kledij en aard- of pastelkleuren. Dit thema vond ik wel veel moeilijker, vooral het kleurenpalet dan. Na lang zoeken heb ik een bordeaux jumpsuit gevonden met lichtbruine botjes en voor de tweede dag een muntgroen los kleedje met witte sneakers. Zo bleef ik toch een beetje in het kleurenpalet.

Aangezien het echt op het strand bevond koos ik voor gemakkelijke schoenen. Hakken op het strand is niet echt praktisch en met al dat zand zak je toch alleen maar door de grond. Laat staan om dit een hele dag vol te houden. Bij festivals in het algemeen kan je best kiezen voor gemakkelijk schoeisel, aangezien je een volledige dag op stap bent.

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid