• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

FieldForce, geld verdienen door je mening!

25 mei 2016 By simon.dewilde

Ja, echt waar! Dit was ook mijn eerste kennismaking met FieldForce. Nadat ik me ingeschreven had op hun website werd ik uitgenodigd voor tal van smaakonderzoeken op FieldForce. Het leuke eraan? Je krijgt geld door een nieuw of bestaand product te proeven! Uiteraard niet enkel door te proeven, er zijn tal van andere onderzoeken. Maar kortweg kan je zeggen dat dit een gemakkelijke en leuke weg is om een centje bij te verdienen, allen daarheen dus!
Maar nu sta ik aan de andere kant van het bedrijf natuurlijk!
De kant van de werknemer! En die kant bevalt me wel. één van de redenen hiervoor is de gigantische, maar ECHT wel gigantische afwisseling in de job. Ik zou jullie bijvoorbeeld niet kunnen zeggen hoe volgende week maandag mijn dag er zal uitzien.
Meestal ben ik bezig met verschillende projecten door elkaar. Maar makkelijker is om hier maar één soort project te beschrijven, het InHome yoghurt project. De naam zegt het zelf, de respondent mag yoghurt testen bij hem/haar thuis. De allerbelangrijkste taak is een planning opmaken met alle taken van het project op. Het lijkt belachelijk, maar zonder die planning loopt het project gegarandeerd mis. De taken die hierin voorkomen zijn het rekruteren van respondenten en studenten, het aankopen van de producten, zalen reserveren op verschillende locaties, uitbetalen van respondenten en nog zoveel meer! Op zich zijn dit geen heel moeilijke taken maar er loopt altijd wel iets mis, zo kan het heel moeilijk zijn om de juiste respondenten te vinden binnen de opgelegde quota.
Ben je nog op zoek naar een uitdagende en afwisselende stage?
Dan zit je goed bij FieldForce neem zeker eens contact op!

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid