• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Fifth Avenue just got a little bit sexier met de nieuwe Victoria’s secret winkel

2 juni 2017 By Anke Verdoodt

 

“Ik sta op, loop naar de dressing en trek mijn ‘nog-heerlijk-warme-pyjama’ uit. Ik heb zalig geslapen vannacht ondanks ik sliep langs één van de drukste straten van ‘the city that never sleeps’.Normaal gezien blijf ik nog even snoezen maar vandaag is dat anders, ik spring meteen uit mijn bed want…

Het mega populaire lingeriemerk Victoria’s Secret opende een nieuwe flagship store op 640 Fifth Avenue en 52nd Street. Als liefhebber van deze brand moest ik daar naartoe, of course

 Give a girl VS and she can conquer the world.

Als vrouw vind ik het belangrijk om mijn lichaam te soigneren, zodat ik er verzorgd uitzie. Om die natuurlijke look te krijgen, gebruik ik de volumineuze bodylotion van mijn favoriete merk ‘Victoria’s Secret’. Om het helemaal af te maken verstuif ik nog wat parfum van dezelfde lijn achter mijn oren, op mijn polsen en in mijn nek. De plekken waar je als vrouw gekust wil worden. Eén merk waarbij ik alles kan verkrijgen om mijn dag compleet te maken, ik ben echt verslaafd. Voilà, nu ben ik helemaal klaar om naar het nieuwe paradijs voor lingerie angels te gaan.

If you have paparazzi, you know you’ve gotten somewhere

 Eens aangekomen in het hartje van Manhattan, heb ik geen routeplanner meer nodig om het gebouw te vinden. Ik volg gewoon de papa paparazzi. In de nieuwe shop zijn er 4 verdiepingen met elk een eigen afdeling. De eerste verdieping moet de cosmetica zijn want ik ruik de geur van de bloemige parfums.  Ik volg de roze loper op de trap en kom uit op de laatste verdieping, ik bevind mij nu in het walhalla van de fashion industrie, the one and only VS museum. Het lijkt nu alsof ik in Parijs ben en een echt atelier bezoek, AWESOME!

Design is thinking made visible

In het museum kan je bewonderen hoe de kostuums, de podia en natuurlijk ook de famous wings worden ontworpen. Naast de tekeningen en de staaltjes van stof kan je ook enkele kostuums zien hangen die de modellen zoals Adriana Lima, Doutzen Kroes en andere babes gedragen hebben. Door de interactieve video’s is het net alsof je op de front row van één van de meest besproken evenementen van het jaar zit,THE VICTORIA SECRET FASHION SHOW! Dit is echt wel de highlight van het gebouw. Het is prachtig en erg inspirerend. Ik ben benieuwd wie de eerste copycat zal zijn.

I’ m a VS model. It’s such a secret that not even Victoria knows.

Alweer een puntje op mijn bucketlist geschrpt. Check! Een VS model zijn, welk meisje droomt daar nu niet van? Voor mij is die droom een beetje uitgekomen. Ik kreeg een polaroid mee waarop ikzelf stond met prachtige wings in een echte fitting room van VS.  And so… a dream came true.

Dus als je ooit naar New York gaat, op fifth avenue moet je zijn!

 

 

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}