• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Gucci, leeft terug als nooit tevoren

28 maart 2017 By ManonVandeputte

Of we nu spreken van ‘the double G belt’ of de nieuwe it-bag ‘Dionysus’ van Gucci, iedereen ken het en wil het.

Sinds de zomer zijn de echte klassieke Gucci tekens weer helemaal in. Het begon allemaal met de Dionysus bag. Een meer rechthoekige handtas met de gekende Guccitekens, het slot is een C met opening naar beneden. Het speciale aan deze handtas en waarom deze zo gewild is, is dat deze op de Gucciprint nog verschillende printen heeft. Dit kunnen bloemen, insecten of teksten zijn. Weinig mensen zullen dus dezelfde tas hebben, dit maakt het zo uniek. En iedereen wil toch iets hebben dat in is, maar tegelijkertijd willen ze ook uniek zijn, deze bag maakt dat mogelijk! De andere handtassen zonder de Guccitekens, met de vernieuwde dubbele G, zijn ook helemaal in en zeker bij de jongvolwassenen is Gucci
plots enorm populair geworden.

Niet alleen de tassen zijn terug in, maar ook de riemen met de dubbele G, de klassieke zwarte of rode Moccasins met het gouden slotje. Ook de T-shirts met het Gucci logo zijn enirm gewild, ondanks hun prijs waar je jezelf aan blauw betaald voor een gewone T-shirt.

 

Dit allemaal is te danken aan de nieuwe ontwerper die werd aangenomen in 2015, Alessandro Michelle. Hij gaf het hele Gucci gebeuren een verfrissing en deze verfrissing heeft geholpen, want iedereen wil en zal nu iets van Gucci hebben, al is het de ‘it-bag’ van de moment, een riem, of een T-shirt met het logo op.

Categorie: Geen categorie

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid