• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Hamilton Bright, het begin van een carrière …

16 mei 2016 By Hicham Elyakhloufi

Ik zet een punt achter mijn studiecarrière op de KDG. Dit einde betekent dan ook het begin van mijn zoektocht naar mijn stageplaats (wat uiteraard ook uitdagend was). Op 29 februari kon ik dus beginnen bij Hamilton Bright, zo kon ik mijn stevige bagage met theorie eindelijk in de praktijk brengen.

‘Hamilton Bright!?’, het bedrijf dat zich voornamelijk bezig houdt met Sales Promotion & Brand Activation. Het zal je hoogstwaarschijnlijk wel gekend zijn, “Because this is booming business” in de marketingwereld. Een jong bedrijf dat zich nog maar 10 jaar op de markt heeft geplaatst en nu al zo succesvol is.

Watch your progress, but make it fun!13178944_1307076062640921_3289716512108915783_n

Als stagiaire heb ik me op verschillende gebieden bezig gehouden. Ik assisteerde vooral
de projectleiders in hun projecten. Dit hield onder andere in: het maken van planningen, opstellen van rapportages, merchandising acties opvolgen, sociale media , …  Naast het werken  is er natuurlijk ook ruimte voor ontspanning, want plezier en werk gaat hier samen. Er is een enorme vrijheid bij Hamilton Bright, waardoor ik me hier volledig thuis voel.

The place to be

Mijn eerste indruk was dat er een heel informele/gezellige sfeer heerst in het bedrijf. Dit zorgde ervoor dat ik me onmiddellijk op mijn gemak voelde. Tot nu heb ik enorm veel bijgeleerd en kan ik bij mijn voorgangers (waarvan ik hun stageverslag ook al reeds heb gelezen) alleen maar bevestigen, want een stageplaats zoals Hamilton Bright, ga je niet zo gemakkelijk vinden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}