• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

IKEA & IK

28 mei 2017 By LarissaMarien

Wereldwijd werken er meer dan 155.000+1 mensen bij IKEA. Die +1 ben ik, stagiaire marketing bij IKEA Wilrijk.

Hoe stagiaire zijn bij IKEA? Dit leg ik uit aan de hand van “Hoe winkelen bij IKEA?”, de stappen die de klant doorloopt als hij of zij naar IKEA komt.

Stap 1: Bereid je bezoek voor
Motivatiebrief en CV op maat van IKEA versturen en solliciteren.

Stap 2: Kom onze producten testen
Start van de stage en al meteen uniform aan waarin ik me elke dag kan bewijzen.

Stap 3: Neem de tijd om het etiket te bekijken
Leeslectuur genoeg bij IKEA! Van boeken over de communicatiestrategie tot tone of voice van IKEA.

Stap 4: Neem nota
Alles wat ik doe schrijf ik allemaal op in mijn KdG-boekje, zo vergeet ik niets en lukt bijna alles van de eerste keer.

Stap 5: Alles verzamelen
Nieuwe dingen leren en verzamelen in mijn hoofd om nooit meer te vergeten. Zo is de website van IKEA Wilrijk vanaf nu een blijvende herinnering met mijn eigen werk erop.

Stap 6: Transport
Elke dag met een lach op mijn gezicht naar IKEA.

Stap 7: Montage
Mezelf ontplooien en doen groeien is een doelstelling van IKEA voor elke werknemer en ik ben geen uitzondering. Plaats en ruimte genoeg om mezelf te monteren tot IKEA-marketeer.

Stap 8: Van gedachten veranderd?
Nooit! Ik zal zo terug voor IKEA kiezen want een stageplek bij IKEA is een unieke ervaring.

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}