• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

It’s a jeans-on-jeans day!

23 januari 2018 By Charlotte De brauwer

Back to the 90’s! We vliegen even terug naar de tijd toen Britney Spears haar hoogtepunt kende met het liedje Oops… I did it again. In 2001 verscheen ze op de rode loper van de American Music Awards aan de zijde van justin Timberlake in een volledige jeans-on-jeans-outfit. (Reminder: google even naar deze look, dan snap je wat ik bedoel! 😉 ) Als je er nu op terugkijkt, zou je denken dat ze naar een fout verkleedfeestje gaan. En toch ben ik een behoorlijke fan van jeans, én ook van Britney Spears. Zij was mijn inspiratie voor deze blogpost.

Ik ben in mijn kast opzoek gegaan naar jeans artikelen! Jeans is namelijk een degelijke stof die tijdloos is. Iedereen heeft op zijn minst 1 jeans artikel in zijn kleerkast hangen!

Ik wou een moderne versie maken van Britney haar jeans-on-jeans-outfit. Na wat zoeken vond ik een geschikte mompants. Dit is een jeansbroek die hoger komt op de heupen en een straight cut heeft aan de benen. Op deze manier probeer ik toch het nineties gevoel te behouden. De mompants kocht ik online bij Asos. Daarop draag ik een simpele witte T-shirt met korte mouwen. Ik koos specifiek voor een T-shirt zonder decolleté omdat ik de nadruk wil leggen op mijn jeans-hemd.

Het jeanshemd is oversized en heeft een versleten look. Dit kocht ik in de Zara. Over de breedte van het hemd loopt een naad, die de twee verschillende stofjes bij elkaar houdt. Persoonlijk vind ik dat dit de meerwaarde geeft aan het jeanshemd! Ook dit jeanshemd is zo tijdloos, je kan het perfect combineren op een witte broek of zelfs een zwarte broek. Ook de kleur van het jeanshemd (licht blauw) vind ik prachtig.

Verder draag ik witte sneakers van Fenty Puma. Om de look compleet te maken kan je ze afwerken met gouden accessoires. Mijn oorbellen zijn van de Mango en mijn kettinkje is van de New Look.

 

Hopelijk heb ik je kunnen warm maken om ook een jeans-on-jeans outfit te proberen!

Veel succes ermee !

xxx  Charlotte

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid