Markethon: de magic touch van team Touch 

Foto van auteur
Written By Soetkin

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur pulvinar ligula augue quis venenatis. 

Hoe hebben wij als winnaars de Markethon beleefd?

Om te beginnen konden we niet wachten tot het zover was. De energie en gedrevenheid in ons team waren alle dagen aanwezig. We vlogen er vanaf dag 1 meteen in en zijn enorm trots op ons resultaat. We vonden het ook waanzinnig cool dat we een campagne mochten verzinnen voor een groot merk. 

Hoe kwamen we op het idee? 

We wilden met iets nieuws op de markt komen. Maar ook de eigenheid van Pepsi Max behouden. We gingen aan de slag en hadden als doel om zowel op fysiek vlak als online aanwezig te zijn. Gen Z is tenslotte voortdurend bezig met sociale media. We wilden ook een manier vinden om de mensen dichter bij elkaar te brengen. En wat meer positiviteit in de wereld. 

Wat we vinden van onze prijs? 

SUPER! We wilden het liefst met heel ons team naar een concert gaan. We zijn dus heel blij dat dit het uiteindelijk ook is geworden. Maar de leukste prijs vonden we om in ‘real life’ te pitchen voor het marketingteam van Pepsico

De tips voor toekomstige markethonners:

Wees enthousiast en communiceer goed met je teamgenoten. Zorg dat je goed bent uitgerust want het zijn intense dagen. Vergeet zeker niet om je ook te amuseren want voor je het weet is het gedaan!

Door de Markethon zijn alle teamleden er volledig overtuigd dat we in de juiste richting zitten!

Bruisende groet,
Team Touch

Sabrina koot, Leyla Zahler, Rosa Van Eupen, Maren Suys en Yosra Bouhjar