• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Mi experiencia en Roomsevilla

28 maart 2017 By Jill Meuwis

Ik heb er bewust voor gekozen om mijn stage in Sevilla te doen. Ik wou ondergedompeld worden in de Spaanse cultuur, in een stad waar Flamenco nog dagelijkse kost is en je wel Spaans moet spreken. Sevilla is een ongelofelijke stad. Elke dag ontdek ik iets nieuws en mijn Spaans gaat er echt op vooruit.

Ik doe mijn stage in Roomsevilla, dit bedrijf verhuurt kamers aan studenten tussen de 18 en de 30 jaar. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, onder andere omdat ik veel verantwoordelijkheid krijg. Ik werk samen met drie andere stagiairs en ben de coördinator van het hele team. Het is aan mij om de taken te verdelen en er op toe te zien dat alles goed en tijdig wordt afgewerkt. Ik stel de wekelijkse planningen op en kijk alles na voor het wordt gepubliceerd.

Mijn grootste project op dit moment zijn de promotievideo’s die ik moet maken. In samenspraak met mijn mentor hebben we enkele onderwerpen gekozen. Ik ben de enige stagiair van Roomsevilla die buiten marketing ook een multimedia achtergrond heeft dankzij de richting Communicatiemanagement. Het is dan ook daarom dat ik de scripts schrijf, er telkens bij ben tijdens het filmen en tenslotte ook alles monteer. Het monteren van de video’s is iets wat ik hier heb bijgeleerd en voordien geen ervaring mee had. Ik ben dan ook zeer blij dat ik deze kans heb gekregen. We hebben al zeer veel positieve reacties gekregen op de video’s en dit geeft dan ook zeer veel voldoening.

 

Categorie: Stageverhalen

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}