• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Mijn bikini en ik: our love story

15 juni 2018 By Annelies Wolfs

Wie kent het niet; het nieuwe jaar breekt aan en elke keer opnieuw maken we onszelf wijs om nu eindelijk eens woord bij daad te voegen als het aankomt op onze voornemens. Het meest bekende voornemen? Jawel, goed geraden: “Dit jaar ga ik sporten en gezond eten.”

Laten we eerlijk zijn: bij de meesten onder ons lukt dit niet.

Een paar maanden na januari volgt dan de paniek: “HELP, WAAR IS MIJN SUMMER BODY???”

Laat ik jullie een geheim vertellen: die summer body doet er eigenlijk helemaal niet toe. Wat ertoe doet is wat er in je koffer zit als je vertrekt naar jouw tropische reisbestemming.

“Hoezo?”, hoor ik jullie al denken. Sta mij toe jullie even te vertellen hoe ik tot dit standpunt bekomen ben.

Een week geleden begon ik -zoals vele andere vrouwen deze periode-, mijn speurtocht naar bikini’s. Die zoektocht kan nogal moeilijk verlopen, zeker en vast bij mij. Ik ben enorm kieskeurig als het op zwemkledij aankomt. Ofwel staat de fit mij niet aan, of de kleur, of de combinatie van het broekje en het topje, en ga zo maar door. Tòt ik Love Stories binnenwandelde. Een nieuwe wereld ging open.

Ik werd verliefd op de swimwear collectie van Love Stories. Et voilà; het begin van mijn love story met Love Stories.

Maar waarom net dié collectie ? Wel, Love Stories heeft een gevarieerd aanbod aan zwemkledij. Verschillende fits, verschillende maten, verschillende kleuren en verschillende prints, met een vleugje ‘feminine touch’. Maar waar Love Stories zich vooral in onderscheidt van andere swimwear collecties, is dat je kan mixen en matchen naar hartelust.

Elk stuk kan gecombineerd worden met een ander stuk. Is de kleur van het broekje van dat ene setje niet volledig jouw ding? Voel je vrij om verder in de vele andere stukken een broekje te zoeken dat jou wél aanstaat.

Begrijpen jullie waarom ik van mening ben dat die summer body er helemaal niet toe doet?

Door de elegante bikini’s van Love stories, die je kan samenstellen naar eigen smaak, komt de zelfverzekerde vrouw in jullie automatisch naar boven.

Want: wie heeft een summer body nodig als je je goed voelt in een mooie bikini van Love Stories?

 

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid