• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Mijn Favoriete LUSH Producten + Review

19 juni 2017 By Barbara Baccaert

Zonder twijfel kan ik jullie vertellen dat ik een grote Lush fan ben. Elke keer als ik voorbij een van hun filialen passeer, moet ik wel even binnen gaan! Mijn Lush verslaving is eigenlijk gekomen door mijn tweelingzus, zij heeft mij laten kennis maken met dit cosmetica bedrijf.

Door dat Lush dierenproefvrije producten aanbiedt, was ik direct overtuigd van het merk! Hun assortiment is 100 % vegetarisch en 80 % veganistisch. Eindelijk, een merk dat zeer hip en trendy is maar ook bezorgd is over het milieu en dierenwelzijn. Als er 1 ding is dat ik heb geleerd de komende jaren over huidverzorging is dat de producten die je op je huid smeert ook zou moeten kunnen opeten. Raar, maar 100 % waar! Deze tip kwam van de Nederlandse veganistische bloggers en zusjes: Loulou en Isabella Machinè, oprichters van het platform: Go With The Glow. Raar, maar 100 % waar!

Het merk overtreft je verwachtingen elke keer weer door de nieuwe verfrissende geuren, die je echt wel kan gebruiken s’ochtends als student. Bonuspunt: de producten zijn ook met de hand gemaakt.

Mijn favoriete Lush producten

“9 to 5″ Cleansing lotion

De “9 tot 5” cleansing lotion zorgt ervoor dat je s’ochtends niet te veel tijd hoeft te verliezen aan het reinigen en oppeppen van je huid. Voor elke ambitieuze, jonge vrouw: dit is een aanrader! Wat dit product extra bijzonder maakt: het bevat amandel olie. Laat die stralende huid maar komen!

“Rub Rub Rub” Shower Scrub

Als je op vakantie vertrekt snackt je huid altijd naar aan een goede scrub beurt. Eigelijk zou je je huid 2 x (!) per week moeten scrubben om ze in goede conditie te houden. Deze “rub rub rub” scrub bevat zee zout en verwijderd de dode huid cellen zeer gemakkelijk. Dit product neem ik ook altijd mee op reis.

Tea Tree Toner Water

Ik herinner me nog dat topmodel Adriana Lima ooit haar beauty-geheim deelde tegen hardnekkige puistjes; tea tree oil. Elke keer als ik voel dat mijn huid nood heeft aan een optimale reiniging, dep ik een paar druppels van het tea tree toner water op een wattenschijfje en verspreid ik het product (deppend) over mijn gezicht. Deze toner rekent af met hardnekkige acne.

Remember…

Vergeet niet om je lege potten te brengen naar het dichtstbijzijnde Lush filiaal in jouw buurt, hiermee help je niet alleen de natuur maar krijg je ook in de plaats een gratis haar- of huidverzorging’s masker!

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid