• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

New in Antwerp: Clio Goldbrenner flagshipstore

7 mei 2017 By Chiele Thora

Als er 1 ding is waarvan ik geen genoeg kan krijgen zijn het wel handtassen. Je kan me met niets gelukkiger maken. Ik wil niet materialistisch klinken maar zeg nu zelf, het gevoel van een nieuwe handtas, daar kan toch niets tegenop? De opening van een nieuwe handtassenwinkel in Antwerpen klonk dan ook als muziek in mijn oren. Niet alleen omdat de zoveelste handtassenwinkel vlakbij opende maar omdat het de winkel van Glio Goldbrenner is. Ik ben een enorme fan van haar ontwerpen en zou maar al te graag zo’n exemplaar aan mijn eigen collectie toevoegen.

In november waren er al geruchten dat Glio Goldbrenner haar eerste winkel zou openen in België. Ik wist dan ook met mijn geluk geen blijf toen ik hoorde dat deze in Antwerpen kwam. De flagshipstore opende op 8 december in de Steenhouwersvest zijn deuren. Voor de inrichting van het pand schakelde Clio de bekende architect Lionel Jadot in. Hij heeft de winkel volledig in de stijl van het merk ingericht.

In de winkel is de nieuwe Frozen Summer collectie ‘17, de mommy bags collectie  en de sneaker collectie verkrijgbaar. Mijn favoriet van de Frozen Summer collectie ’17 is de onderstaande Hades Ninja bag. Het is een specialer model dan we van Clio gewoon zijn. Ik vind dat de zilveren strook in het midden de tas een extra feestelijke uitstraling geeft.

 

Het merk werd 5 jaar geleden opgericht door Clio zelf. Ze begon met het ontwerpen van enkel handtassen maar tegenwoordig verkoopt ze ook portefeuilles en heeft ze haar eigen schoenencollectie ‘Achilles’. Ze ontwerpt vrij eenvoudige modellen die zeer tijdloos zijn. Ik vind de tassen dus een goede investering aangezien ze jarenlang meegaan. Toch zijn het geen saaie handtassen aangezien ze durft te experimenteren met kleuren en printjes. Haar tassen zijn te herkennen aan het rechthoekige plaatje op de voorkant met bolletjes. Alle tassen worden in haar atelier in Brussel gemaakt door echte vakmensen. Ik vind het prachtig om te zien dat het dus echt een 100% belgisch merk is. Voor wie nog op zoek is naar een leuk uitstapje in de Kerstvakantie, bezoek dan zeker eens de nieuwe winkel van Clio Goldbrenner in de Steenhouwersvest. Het is zeker een aanrader en ik kan je nu al garanderen dat het zeer moeilijk zal zijn om met lege handen buiten te gaan.

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid