• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Nooit meer een slaaptekort met de pyjama trend!

7 mei 2017 By Jade Dierckx

Van Cara Delevingne naar Gigi Hadid tot zelfs Josje Huisman. Celebs zijn wild van de pyjama trend. En dat is maar goed te geloven ook! Wie wil er nu niet heel de dag comfi maar toch stylish bijlopen?

Recht uit bed 

De trend werd enkele maanden geleden gestart door de grootste bloggers en celebs in Hollywood. Toen Selena Gomez uit haar hotel in New York stapte met een donkerblauw exemplaar, stond de media even op zijn kop. Gomez in een pyjama op straat? De pyjama die bijna 1000 dollar kostte, was uitverkocht in een mum van tijd. 
Modehuizen zoals Gucci, Givency, Dolce & Gabanna, Yves Saint Laurent, … namen de trend snel op. De oversized, silk editions verkopen het best. Ze ogen vrouwelijk en sexy. Ondertussen nemen kledingketens zoals Topshop en Zara deze modellen ook al in productie. Geen paniek dus als je hoofd zegt “pyjama trend” maar je bankrekening niet “Gucci”.

Cosy met een extraatje

De look wordt vaak gecombineerd met hoge hakken en een opvallende lippenstift. Hoewel de pyjama een “lomp” object is, wordt het heel vrouwelijk gemaakt. Je hoeft zelfs niet de hele ensemble te dragen. Vaak worden de bekende stuks gecombineerd met een gewone jeans of een denim shortje. Je haar in een leuke, hoge bun en je kan snel even naar de supermarkt. De trend is vooral cosy en comfortabel, iets wat de mode-industrie de laaste jaren gemist heeft.

Waarom zou ik in pyjama op straat komen? 

De pyjama trend is comfi en zeer stijlvol. Het is dé musthave van 2016 die zeker zijn einde niet kent op oudjaar. Mijn voorspelling voor 2017? We gaan veel mensen met deze losse kleren over straat zien lopen en daar zal ik er zeker 1 van zijn. !

Bronnen:
http://www.huffingtonpost.com/entry/pajama-dressing-how-to_us_569d0472e4b0b4eb759f1745
http://sheerluxe.com/2016/01/05/trend-alert-silk-pyjama-tops

7 WAYS TO WEAR THE PYJAMA TREND IN A CHIC WAY


https://www.pinterest.com/fashionforteuk/fashion-style-pyjama-trend/
http://www.teenvogue.com/story/gigi-hadid-pajamas-diamond-choker-stuart-weitzman-event
Josje Huisman: foto uit “Dresscode Josje”

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (2)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (38)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (174)
  • Student in de spotlight (5)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2022 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid

Een vraag over cookies & tracking...
Wij gebruiken cookies, o.a. om de siteprestaties te analyseren met Google Analytics. Google kan uw data verwerken in de Verenigde Staten. Voor welke cookies geeft u toestemming?
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}