• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Problemen met de tijd? CLUSE helpt je elke seconde!

23 januari 2018 By Celine Roels

De kerstperiode is jammer genoeg weeral voorbij en uiteraard kijk ik al uit naar volgend jaar. Het is dan ook de gezelligste periode van het jaar met natuurlijk leuke kerstcadeaus en goede voornemens. Ik heb namelijk een nieuw horloge ontvangen van het trendy merk: CLUSE. Zo heb ik mezelf belooft op tijd te komen!

CLUSE is sinds een paar jaar enorm populair geworden via sociale media. Ook ik heb het merk ontdekt via Facebook. Ze bestaan enkel online en leveren aan huis. Hierdoor verloopt hun marketing alleen maar via hun site en sociale media. Verder hebben ze verschillende ambassadrices die het merk vertegenwoordigen. Zij dragen de verschillende producten van CLUSE en posten regelmatig een foto op hun sociale media-accounts. Het zijn bekende figuren en komen van overal: Barcelona, Londen, New York, Amsterdam …

 

Naast horloges verkoopt CLUSE ook sieraden (zoals armbandjes en kettingen) en horlogebandjes. Dit is zeer leuk want zo kan ik mijn horlogebandje losmaken en nieuwe kleuren bijkopen. Zo is er veel variatie en kan ik de kleuren afstemmen op mijn outfit. En dat ben ik ook zeker van plan, ik dacht aan hazelnootbruin voor de verandering.

Verder zijn de armbandjes en kettingen ook zeer trendy. Ze bestaan uit 3 kleuren die perfect bij de horloges passen: goud, zilver en rosé. Net zoals een nieuw horlogebandje ben ik van plan een zilveren armbandje te kopen, zodat mijn CLUSE-verzameling groter wordt.

 

Vervolgens is CLUSE niet alleen, er is heel wat concurrentie met hetzelfde concept. Zo is er onder andere Rosefield en Paul Valentine. Ook zij zijn enkel actief online en op sociale media. Maar toch vond ik CLUSE het meest bij mij passen en zag ik dit merk als eerste verschijnen op mijn Facebook.

 

Tot slot biedt CLUSE veel mogelijkheden om met simpele accessoires heel trendy en elegant over te komen. Op naar het volgende kerstfeestje zou ik zeggen en met deze keer een heel CLUSE-assortiment aan mijn arm!

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid