• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Watch out for my watch

13 juni 2018 By lucasscharpe

Een horloge kan een outfit maken of kraken. Met horloges kun je heel veel goed maar ook grandioos de mist in gaan. Een horloge moet sutiel zijn maar toch klassevol er is niets ergers dan lompe horloges.

 

Ik ben persoonlijk een echte liefhebber van horloges. Er zijn verschillende dingen waar je bij moet nadenken als je een goed horloge wil kopen, tenslotte spaar je er vaak heel lang voor en is het een item dat je een heel leven lang zal dragen en bijhouden.

Hierbij enkele tips voor de aankoop van een goed horloge:

 

  • Koop een horloge met een tijdloze plaat, een horloge is iets dat je elke dag draagt zorg er dus voor dat je het horloge niet beu bent na 2 maanden.
  • Koop nooit online. Tegenwoordig is er heel veel naamaak op de horlogemarkt. Ga naar een juwelier een horlogewinkel, hier heb je ook zekerheid voor de garantie.
  • Kies een horloge die past bij je persoonlijkheid.

 

Ik heb momenteel zelf al een persoonlijke collectie en heb ook nog enkele horloges op mijn verlanglijstje staan. Ik heb momenteel 2 pronkstukken in mijn collectie.

1) Omega seamaster 1965

Dit horloge heb ik gekregen toen mijn Opa is gestorven. Mijn Opa was iemand die graag goed voor de mensen kwam. Dit is ook te zien aan het horloge collectie. Dit horloge is voor mij speciaal want zijn naam staat erin gegraveerd wat naast het prachtige horloge ook wat emotionele waarde met zich meebrengt.

 

2) Longines conquest

Mijn 2e pronkstuk is de longines conquest stainless steel. Het is een simpel horloge maar je kan direct voelen dat het van grote kwaliteit is.

 

Er staan nog verschillende horloges op mijn verlanglijst en momenteel staat de rolex datejust met kaki wijzerplaat op nummer 1. Het is een prachtig horloge met een unieke touch, iets wat perfect bij mij past!

Last but not least wil ik iedereen nog een tip meegeven. Koop nooit een horloge van Diesel. Als er 1 horlogemerk is dat ik haat het de grond van mijn hart dan is het Diesel. De gigantische horloges zijn een gedrocht aan je pols.

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid