• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to secondary menu
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

The School of Marketing

Marketingblog door KdG-studenten


  • Home
  • Blog
  • Voor studiekiezers
  • Voor bedrijven
  • Vacatures
  • Alumni
  • Redactie
  • Contact

Weg met de skinny jeans!

19 juni 2017 By Nathan Engelen

De tijd van de skinny jeans lijkt over te zijn. Vanaf nu neemt een uiterste het over, de wijde pijpen van een jeans broek. Een wederkerende trend in een ander jasje.

Een terugkerende trend

We hebben vroeger al eens de jeans met de brede pijpen gehad maar nu is de laatste mode trend nog iets verder getrokken. De jeans broek, die een taille te groot lijkt, samen met de wijde pijpen, veroverd stilaan de kleerkasten van de dames. Ze zijn enkele jaren weggeweest maar komen nu toch sterk terug in de mode. Het is niet de eerste keer dat oude mode kenmerken terugkeren. Echter is het nu iets verder getrokken dan ervoor door de taille die groter oogt dan het eigenlijk is, want de maten blijven wel hetzelfde.

Uit het niets?

We hebben afgelopen jaren de opkomst van de boyfriend jeans gezien waar de jeans broek voor vrouwen te groot was, net alsof ze die van hun vriend aan hadden. Deze trend was een succes en vrouwen droegen het vanwege het vrije en coole gevoel. Dus het is niet abnormaal dat deze nieuwe trend komt opzetten. Mode ontwerpers porberen altijd een stap verder te gaan in het proces en ook nu zijn ze wat verder gaan experimenteren.

Waar schuilt het succes?

De boyfriend jeans was geniaal en succesvol maar de laatste trend lijkt toch iets te ver te gaan. Zo loop je praktisch in een pofbroek rond maar dan in jeans. Het zal er toch van afhangen hoe deze broek wordt ontvangen in de modewereld en bij de celebrities. Want zo kan deze broek razend populair of juist snel verleden tijd worden. Met deze nieuwe wijde jeans is er een opkomende trend, het enige dat we onszelf afvragen is hoe lang deze zal blijven aanhangen en hoe populair deze wordt.

Link: http://www.trendystyle.net/nieuwe-spijkerbroek-liefst-een-paar-maatjes-te-groot/

Categorie: Fashionmarketing

Primaire Sidebar

The School of Marketing is een website van de bacheloropleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool.

  • Lees de blogberichten >
  • Ontdek alles over de opleiding >
  • Werk als bedrijf met de opleiding samen >
  • Bekijk interviews met alumni >

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Blogthema’s

  • Adverteren (11)
  • Alumni (7)
  • Bedrijfsmanagement (5)
  • Contentmarketing (5)
  • Docenten (3)
  • Duurzame marketing (4)
  • E-commerce (2)
  • Events (16)
  • Fashionmarketing (141)
  • Klanten (1)
  • Marketingtips (10)
  • Merken (12)
  • Privacy & GDPR (2)
  • Redactieteam (39)
  • Sales (1)
  • SEO (8)
  • Social Media (7)
  • Stageverhalen (173)
  • Student in de spotlight (6)
  • Technologie (9)
  • Toekomst van marketing (3)
  • Usability & UX (1)

Footer

Over deze site

The School of Marketing, dat is de studentenblog van de opleiding Marketing van de Karel de Grote Hogeschool, Antwerpen. De studentenredactie houdt je up-to-date over wat er gebeurt op Campus Groenplaats!

Contacteer ons

Gebruik het contactformulier

Informatie

voor studiekiezers
voor bedrijven die willen samenwerken

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © 2023 | Karel de Grote Hogeschool | Privacybeleid | Cookiebeleid